Menu
0

Verzenden & retourneren

Deze voorwaarden zijn van toepassing op bestellingen via de webshop; voor aankopen in onze winkel zijn andere voorwaarden van toepassing. Vraag naar de voorwaarden in de winkel.

Retourneren

Het kan wel eens voorkomen dat u een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden is waarom u de bestelling toch niet zou willen hebben. Wat de reden ook is, u heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.

U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 6,95 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via [email protected]. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

Een product ruilen?

Wilt u uw product ruilen? Dat is geen probleem.

U kunt hiervoor contact opnemen met [email protected]

Wel draagt u zelf de kosten voor terugzending van het product.

 

 

Ruilen en retourneren in de winkel
Het is mogelijk om uw artikel te ruilen of retourneren in onze winkel, echter hebben we hierdoor wat extra verwerkingstijd nodig.

Ruilen en retourneren per post
U kunt uw order retourneren naar; 

Coats Leermode
Vlamingstraat 47
2511BA  Den Haag
Nederland

Klacht over artikel
Wanneer u een klacht of een defect artikel heeft ontvangen, verzoeken wij om een email te sturen naar [email protected] of te bellen naar 070 36 34 530. Na uitleg van de klacht zullen wij u adviseren hoe het probleem zo spoedig mogelijk verholpen kan worden.

Het is sinds 2016 verplicht om te vermelden dat consumenten een klacht kunnen melden bij het Europees ODR-platform. Je dient deze klachten informatie in je algemene voorwaarden te delen én op een eigen en aparte klachtenpagina op jouw website! Je kunt hiervoor de volgende tekst gebruiken:

"Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [E-MAILADRES]. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie."

Terugbetaling
Wanneer wij uw bestelling retour hebben ontvangen en hebben verwerkt, ontvangt u een bevestigingsmail waarin wij aangeven uw bestelling te hebben ontvangen. Aan de hand van uw betaalmethode zullen wij de betaling zo spoedig mogelijk retourneren. Wij streven er naar om iDeal betalingen binnen 3 werkdagen op uw bankrekening te retourneren, creditcardbetalingen kunt u gemiddeld na 30 dagen terugvinden op uw creditcardoverzicht.

Kosten retourzending
De kosten voor retourzending zijn voor eigen rekening.

 

Bezorgen en afhalen
Wij verzenden onze bestellingen via PostNL, DPD of DPD. Tevens bieden wij de optie om uw bestelling af te halen in ons filiaal te Den Haag. U ontvangt bericht wanneer u uw bestelling kunt afhalen. 

Bezorgen via PostNL
Wij bezorgen onze pakketten via PostNL, omdat deze het breedste aanbod in de bezorging heeft. Zodra u bericht van ons ontvangt dat uw bestelling verzonden is, streeft PostNL er naar om deze de volgende werkdag af te leveren.

Bestelling volgen
Wanneer wij uw bestelling verstuurd hebben, ontvangt u van ons een Track & Trace code. Met deze code kunt u uw bestelling volgen, om zo een indicatie te krijgen wanneer u deze kunt verwachten.

Bezorgingstermijn
Coats Leermode streeft naar een levertijd van maximaal 3 werkdagen bij bestellingen in Nederland. In het hoogseizoen is het echter wel eens mogelijk dat onze levertijd iets langer is. U wordt hier uiteraard van op de hoogte gehouden.

Bezorgingstijden 
PostNL / DPD /DHL bezorgt haar pakketten op maandag tot en met zaterdag.

Abonneer je op onze nieuwsbrief

Abonneer

Account aanmaken

Door een account aan te maken in deze winkel kunt u het betalingsproces sneller doorlopen, meerdere adressen opslaan, bestellingen bekijken en volgen en meer.

Registreren

Recent toegevoegd

U heeft geen artikelen in uw winkelwagen

Totaal incl. btw:€0,00
Bestel nog voor €50,00 en de verzending is gratis

Taal & Valuta