Menu
0

Throwback

Throwback : Hoodie Pharry Black
new

Throwback : Hoodie Pharry Black

"De goede ouwe tijd" wie houdt er niet van om eens terug te gaan naar the good old day`s. Het fashion label Throwback pikt belangrijke momenten uit de geschiedenis van de muziek, entertainment, politiek en combineert het met mode, op deze hoodie
€149,00

"De goede ouwe tijd" wie houdt er niet van om eens terug te gaan naar the good old day`s. Het fashion label Throwback pikt belangrijke momenten uit de geschiedenis van de muziek, entertainment, politiek en combineert het met mode. 

Iedereen zou het verleden kunnen omhelzen of ontkennen, zichzelf kunnen overtuigen dat dat nooit is geweest, in de hoop dat het terug of nooit meer terug zal zijn, maar zonder verleden zou er geen heden zijn en nooit toekomst hebben.

Throwback. komt van de intuïtie van de jonge ondernemer Pasquale V. D'Avino. Jaar 1991, student internationaal recht, al actief en snel in beweging op het gebied van mode, communicatiestrategie en muziekbizz. Zijn opkomende premium luxemerk bedenken als een eerbetoon aan het belangrijkste in elk menselijk leven: Herinneringen.

Niets is sterker dan onze herinneringen, historische momenten en levende momenten die ons herinneren aan de grootheid van het leven.

Pasquale probeert dit te doorstaan, met zijn eerste 'Clean' streetwear-collectie, bestaande uit sweaters, t-shirts en accessoires. Alle items zijn volledig goed afgewerkt, volledig gemaakt in Italië en verdeeld over 5 landen in de beste afdeling. winkels en straatboutiques wereldwijd. Iconische figuren, vertellen verhalen over achtergronden van cultfilms, over legendarische momenten in de sportgeschiedenis, over eeuwige plekken of over kunstenaars die generaties hebben geïnspireerd en geweldige mannen die de wereldvisie hebben veranderd met hun acties en spraak.

De geselecteerde foto's, (niet erg populair en beperkt tot de algemene kennis, zijn bewerkt en getransformeerd door de briljante Italiaanse instagram-kunstenaar "Gianpiero D'Alessandro") matchen met klassieke bijschriften en vertellen een onbekend verhaal over dat precieze moment. Daarom is dit het echte doel van het merk, dat zich gedraagt ​​als anders dan zijn concurrenten: "Om een ​​eenvoudige foto op te vrolijken, met behulp van creatieve en artistieke bewerkingstechnieken, onthullend onbekend nieuws over onder de indruk gebrachte historische momenten, intrigerende eindgebruikers."

Throwback. Is de moeite waard en brengt de merkwaarden sterk over:  "In The End, All We have Is Our Memories".

Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergenMeer over cookies »

Abonneer je op onze nieuwsbrief

Abonneer

Account aanmaken

Door een account aan te maken in deze winkel kunt u het betalingsproces sneller doorlopen, meerdere adressen opslaan, bestellingen bekijken en volgen en meer.

Registreren

Recent toegevoegd

U heeft geen artikelen in uw winkelwagen

Totaal incl. btw:€0,00
Bestel nog voor €50,00 en de verzending is gratis

Taal & Valuta

Product filters

Prijs
Min: €0
Max: €150